Presentation

Jag har sett att de flesta som har skapat en ny blogg har beslutat sig för att försöka fega sig igenom det pinsamma i att vara minst två år för sen med detta. Folk skriver saker som "Välkommen till ännu en blogg i bloggboomen" och andra pinsamheter.

Jag menar, dina eventuella läsare ser att bloggen är ny och att du som skribent är ny, du behöver väl inte stå med darrande ben och väta byxskrevet. Skriv bra så skiter läsarna i det; det är bara en nödvändighet att vara "hipp" om du inte har ett skit att säga.

Nu tycker väl någon smartskalle att jag, i och med detta inlägg, är lika pinsam, och begår samma misstag. Ja du, smartskalle och viktigpetter, det ligger väl kanske något i det... Så jag funderar på att ge fan i att publicera det här inlägget, men eftersom du läser det nu (för det gör du ju (whoooha, telepati är precis vad skrivande är)) har jag uppenbarligen inte gjort det.
Och ja, det är ju din förlust.

/ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0